https://publishme.se/jontestankar.blogg.se/ https://publishme.se/jontestankar.blogg.se/ jontestankar.blogg.se - Inför helgen

Inför helgen

Jag har inte kunnat sova inatt heller. Så jag har varit uppe ett tag och hunnit fundera en massa. För grejen är att jag är väldigt osäker i mitt agerande emellanåt. Att fatta tunga beslut alternativt erfara en stor förändring påverkar oss alla. Som barn ville jag inget annat än att få bestämma själv och bli vuxen. Nu i vuxen ålder vore det ju skönt om pappa och mamma alltid tog besluten, eftersom de är mina närmaste och för mig de bästa! 
 
Med tre månaders behandling av min tuffaste problematik någonsin känns det viktigt att utvärdera. För nu har halva tiden gått och något borde rimligtvis ha förbättrats. Och visst har det blivit mer strukturerat med dagsmålen som jag så ofta skippade. Jag har gjort enorma framsteg och det känns bättre. Det ska fortsätta och bli ännu mer självklart. Naturligtvis känner jag mycket prestationsångest för jag ska lyckas med detta, så klart ;). 
 
Känns skönt med lite helg nu och åker en sväng till min lägenhet. Har fått permission, som det så fint heter.
 
Ha en bra fredag! :)

Kommentarer:

1 Anonym:

Kom in och säg hej på jobb 😊jobbar 6-14 snack lite skir 😀skulle varit skoj och se dej

Svar: Det ska jag göra! 😃😃
Jonathan Bjerkner

Kommentera här: