https://publishme.se/jontestankar.blogg.se/ https://publishme.se/jontestankar.blogg.se/ jontestankar.blogg.se - En stressig verksamhet

En stressig verksamhet

Jag har haft väldigt mycket för mig på sistone. Detta har i sin tur medfört att jag kommit back i skrivandet. Även mitt fotograferande har minskat avsevärt. Men det ska jag återuppta eftersom jag har inte tröttnat. Varenda dag ser jag nya ögonblick som andra eventuellt hade missat. Orsaken till uteblivna tillfällen beror uteslutande på en anledning. Jag tränar jämnt och kameran ligger hemma. Med andra ord så har jag fortfarande inte kommit ur min farliga livsstil som samtidigt dämpar tung vardagsångest. Och tränar jag inte så jobbar jag. Ingen flexibilitet. Det är svårt att få vård i dagsläget och jag fixar inte detta på egen hand. Och nu har jag haft ett flertal infektioner som följd. Väntar remiss till röntgen av bl.a. njurarna. Blod i urinen är inte trevligt och konstant smärta. Så jag hoppas på det bästa. Det är lätt att vara efterklok. 

Kommentera här: